Naast publieksevenement produceert SUUS AT WORK ook Branded Events. Dit doe ik in opdracht voor derden.

 

BOL.COM

Samen ondernemen is samen groeien.. en dat is wat bol.com samen met hun ruim 20.000 partners in Nederland en België wil doen. Tijdens het partnerevent op woensdag 11 september wil bol.com circa 650 MKB ondernemers tips, tricks, logistieke informatie, persoonlijk contact en netwerkmogelijkheden faciliteren waardoor zij zich echt partner van bol.com voelen en weer inspiratie voor morgen hebben. De dag zal bestaan uit een plenaire sessie & een aantal break-out sessies, gecombineerd met entertainment. 

Lees meer »

HEINEKEN GOES LIVE

De nieuwe website van Heineken.nl is live gegaan. Het is geen gewone webiste maar een bijzondere programma voor liefhebbers van uitgaan, sport en vooral muziek. Heineken.nl maakt uitgaan nog leuker is het motto. Om de lancering van de website kracht bij te zetten organiseren we een event in Paradiso Amsterdam. Tijdens deze avond creëren we een mix van informatie en entertainment.

Lees meer »

75 JAAR VAN DEN NOORT

Van den Noort is een toonaangevende dienstverlener actief op het gebied van afvalinzameling, recycling, grond- en sloopwerken en in de handel van zand en puingranulaat. Sinds de oprichting in 1944 door Kees van den Noort is de basis gelegd voor een zelfstandig en onafhankelijk familiebedrijf. Opererend vanuit de hoofdvestiging in Dongen, met nevenvestigingen in Waalwijk, Breda, Oudenbosch en Heerle, is Van den Noort al 75 jaar een bekende speler in Midden- en Zuid-Nederland.

Lees meer »

UNICEF TALENT BATTLE

Namens UNICEF Nederland mocht ik de UNICEF Talent Battle produceren. Een talentenjacht voor muziekformaties en bands van middelbare scholen die met hun talent geld ophalen en aandacht vragen voor UNICEF en kinderrechten.

Lees meer »

RED BULL BC ONE WORLD FINAL

Energiedrank Redbull staat al jaren bekend als een merk dat veel bijzondere sporten sponsort. Zo ook het WK Breakdance, beter bekend als de ‘Redbull BC One World Final’, waarin de allerbeste hiphopdansers van de wereld tegen elkaar strijden. Dit kampioenschap vormde het slotakkoord van een driedaags cultureel hiphopfestival in onze eigen hoofdstad Amsterdam. Naast de bekende Westergasfabriek, vonden op verschillende locaties in het Amsterdamse Westerpark drie dagen lang allerlei evenementen plaats. Van dance workshops, exposities, kwalificatietoernooien, sponsor activaties tot de grande finale op zaterdagavond.

Lees meer »

RED BULL CARAVANRACE

Op zondag 20 en maandag 21 mei 2018 organiseerde supermarktketen Jumbo voor de derde keer de ‘Jumbo Racedagen’ op Circuit Zandvoort. Nieuw dit jaar was het Red Bull event de ‘Red Bull Caravanrace’. Naar aanleiding van een eerdere viral promotievideo waarin coureurs Max Verstappen en Daniel Ricciardo met caravans over het Red Bull Racing circuit in Spielberg (Oostenrijk) raceten, besloot Red Bull Nederland om hier een publieksevent van te maken en deze te organiseren tijdens de Jumbo Racedagen. Via een online winactie werden veertien teams van twee personen uit alle inzendingen geselecteerd om, met auto en caravan, de strijd met elkaar aan te gaan in een zinderende race over het circuit. Wij werden gevraagd om de volledige organisatie en productie van deze Caravanrace in samenwerking met Red Bull op ons te nemen.

Lees meer »

DANCE DEPARTMENT 4G RADIO538 & T-MOBILE

Radio 538 en T-Mobile hielden een unieke activatie op zondag 16 januari 2016. Radio 538 Dance Department werd live uitgezonden vanuit een rijdende party bus over het 4G-netwerk van T-Mobile. Het is voor het eerste dat een radioprogramma live werd uitgezonden via een mobiel netwerk in een bus die door het hele land reed.  Luisteraars konden tijdens de interactieve voorstelling videobeelden streamen naar hun feest. Zij konden deze beelden citeren met #DD4G en uitleggen waarom radio 538 naar hun feest toe moest rijden.

Lees meer »

FIFA16 THE STREAMING TOURNAMENT

Hét grootste FIFA-tournooi over 4G! Tijdens deze epische wedstrijd nemen diverse BN'ers, YouTubers en E-Sporters het tegen elkaar op via het 4G netwerk vanuit twee door Nederland rijdende bussen! Daarbij worden de wedstrijden en voor- en nabeschouwingen ook nog eens over datzelfde 4G netwerk live uitgezonden.In elke bus nemen tien deelnemers plaats die het steeds met de aanwezige professionele FIFA-speler opnemen tegen iemand uit de andere bus (en pro-speler). Twee tegen twee. De competitie wordt gehost door Mark Labrand en geshoutcast door Evert ten Napel. Uiteraard worden daarbij de spelers (BN-ers) nana hun wedstrijden geïnterviewd.

Lees meer »

AMSTEL BUURTFEEST

Amstel heeft, in navolging op het succes van De Vrienden van Amstel LIVE! en De Helden van Amstel LIVE!, gekozen om een Buurtconcert van 'De Vrienden van Amstel LIVE' te geven. Dit concert vind plaats in de buurt waarin de meeste Vrienden van Amstel wonen (lees: de meeste consumenten die in de actieperiode een krat Amstel hebben gekocht in de supermarkt). Het winnende postcodegebied wint een buurtfeest compleet met verzorgde BBQ.

Lees meer »

UEFA EUROPA LEAQUE FINAL LYON

Als één van de hoofdsponsors van de UEFA Europa League wil je tijdens de finale in Lyon (Frankrijk) natuurlijk groots uitpakken. Zo ook Amstel. Op de dag van de finale nodigde de bierbrouwer 250 relaties uit van over de hele wereld, voor een complete in-de-watten-gelegd-worden hospitality dag.Gasten werden ’s ochtends ontvangen in het hotel en konden direct genieten van een typisch Frans ontbijt en een speciale Amstel-versie van de Franse sportkrant L’Équipe, met alle informatie over de dag, de finale en de stad Lyon.

Lees meer »

DE NACHT VAN DE ONDERNEMER

De Nacht van de Ondernemer is het Business Boost slotevent waarbij ING 180 zakelijke relaties een persoonlijke journey geeft. Daarnaast zijn er meerdere (9) sprekers die de zakelijke relaties motiveren en inspireren om hun bedrijfsvoering naar een hoger niveau te brengen. ING zal tijdens de journeys en sprekers content (in de breedste zin van het woord) genereren.

Lees meer »

 

Terug naar: PORTFOLIO